Căști JBL Quantum One

Recenzie JBL Quantum One: căști de jocuri 2020

Căști JBL Quantum ONE (255 USD) este o cască de jocuri nouă, potrivită pentru orice format de joc! Datorită concurenței puternice din segment căști de jocuri, compania a combinat tehnologia și caracteristicile de vârf în setul cu cască cu fir, Quantum One. Mixerul de sunet JBL Quantum ONE USB este mai potrivit pentru pentru computerdecât PS4 sau Xbox.

Acesta este un model unic în seria Quantum a popularului Marca JBL obține un sunet surround uimitor, ergonomie intuitivă și o potrivire confortabilă pe urechi!

La aceasta s-a adăugat iluminarea color programabilă, urmărirea capului și chiar anularea zgomotului activ (caracteristică rară pentru căștile de jocuri).

Avantaje și dezavantaje

Beneficii

• Sunet excelent
  • Funcția de anulare a zgomotului
  • Adaptabilitate la orice sistem

dezavantaje

• Preț mare
  • Configurare dificilă
  • Sunetul 3D nu este suficient de eficient

Echipamente și caracteristici

A stabilit

• Căști JBL Quantum ONE
  • Cablu audio de 3,5 mm
  • Microfon de calibrare
  • Microfon direcțional detașabil
  • Spumă rezistentă la vânt pentru microfon
  • Cablu adaptor de la Tip-C la Tip-A cu scară de reglare a echilibrului „joc-chat”
  • Ghid de inițiere rapidă
Kit JBL Quantum One

Caracteristici

Specificații JBL Quantum One
Parametru Un fel
Un fel căști cu fir
Metoda de transmitere a semnalului Cu fir
Tipul construcției Mărime completă
Lumina de fundal Da, multicolor
montură Bandă
Design acustic Închis
Frecvență 20 - 40.000 Hz
Putere 30 mW
Microfon Da, detașabil
Conectori USB, mufă 3,5 mm
Lungimea cablului 1,2 m
Anularea zgomotului activ există
Greutate 369 g
Culoare negrul
Preț 255$

JBL Quantum One: recenzie căști de jocuri

JBL Quantum One pentru jocuri

JBL Quantum One este prima căști de gaming a companiei! Numele mărcii JBL a devenit un nume de uz casnic atunci când vine vorba de dispozitive muzicale de înaltă calitate, de la căști și difuzoare la echipamente de studio. Oricum, este ciudat faptul că compania nu a încercat niciodată să creeze o cască de jocuri, deoarece detalierea sunetului și funcționarea curată a microfoanelor sunt semnele distinctive ale JBL.

Principalii concurenți sunt: HyperX Cloud Flight S, HyperX Cloud Alpha S și HyperX Cloud Orbit S.

Căști pentru jocuri JBL Quantum One

Așadar, nu este o surpriză faptul că căștile pentru jocuri JBL Quantum One sună grozav și vă permit să discutați fără niciun zgomot sau interferențe. Gadgetul s-a dovedit a fi ideal pentru jocuri atât pe console PC, cât și PS4 și Xbox, deoarece blochează mai mult sunet extern decât o cască de joc standard. Cu toate acestea, este greu de spus că noile caracteristici suplimentare justifică un cost atât de ridicat. Căștile JBL Quantum One au în prezent un preț de 255 dolari (19.000 de ruble).

Dacă sunteți în căutarea unei căști de jocuri personalizabile care să poată gestiona sunetul 3D și Hi-Res, recenzia noastră JBL Quantum One vă va explica de ce ar trebui să cumpărați, sau cel puțin să luați în considerare cumpărarea, o cască de joc excelentă pentru 255 USD. Căștile JBL Quantum One sunt bune și foarte bune, dar nu prea multe diferențe față de alte cele mai bune căști de jocuri.

Recenzie video

JBL Quantum One: Design pentru căști pentru jocuri

Setul cu cască JBL Quantum One arată destul de complicat, cu siguranță acest design nu poate fi numit minimalist. Fiecare parte a acestuia pare complicată, de la carcasa din plastic negru cu gravuri mari pe bandă și muguri pentru urechi până la cablul împletit portocaliu și negru. Acestea sunt căști mari cu o greutate de 360 ​​de grame, cu o bandă masivă și suprapuneri.

JBL Quantum One este perfect așezat și nu poate fi ciudat. Aceste volume sunt exact opusul celor mai elegante dispozitive de dimensiuni mici - tendința stabilită astăzi de industria căștilor pentru jocuri.

Căști Quantum One

Căști JBL Quantum One: control și ergonomie

Dispozitivul vă permite să gestionați setările și funcționalitatea în mai multe moduri.Căștile din dreapta au un buton pentru a activa anularea zgomotului, un buton pentru centrarea urmăririi capului, un basculant de volum, un buton pentru mutarea microfonului, un port USB-C, un port audio de 3,5 mm și un microfon flexibil detașabil.

Control JBL Quantum One

Modelul a primit, de asemenea, un mixer pentru echilibrul sunetului jocului și al chatului. Dar voi spune imediat că designul nu este cel mai convenabil: mixerul se poate mișca atunci când întoarceți capul sau faceți orice mișcare rară. M-aș bucura dacă ar fi posibil să folosesc setul cu cască fără mixer. Dar aceasta nu este o opțiune, cel puțin dacă utilizați cablul USB furnizat.

Puteți conecta JBL Quantum One printr-un cablu audio de 3,5 mm, care este necesar pe un Xbox One sau Nintendo Switch în modul portabil.

JBL recomandă utilizarea mufei de 3,5 mm pentru PS4 și a USB-ului pentru comutator în modul de asociere, ceea ce ridică întrebări, deoarece PS4 acceptă deja conectivitatea USB.

JBL Quantum One: confort și construcție

Primul lucru pe care l-am observat când am analizat căștile JBL Quantum One este că acestea sunt mult mai dense decât majoritatea căștilor pentru jocuri. Căștile pentru urechi acopereau urechile foarte strâns. La început m-am gândit că va fi un disconfort în câteva ore. Dar, în timp ce căștile de jocuri Quantum One au împins puțin mai mult decât se dorea, presiunea nu a fost niciodată dureroasă sau enervantă.

JBL Quantum One

Într-adevăr, mi-a plăcut foarte mult potrivirea perfectă, deoarece a blocat efectiv zgomotul exterior. În timp ce testau JBL Quantum One, colegul meu a urmărit un film lângă mine. Și de îndată ce am început să joc în noul set cu cască Quantum One, nu am auzit deloc sunetele din film, ceea ce mi-a permis să mă rezum în propria lume a jocului și în muzica mea preferată. Căștile cu fir au primit, de asemenea, anularea electronică a zgomotului, dar cel mai probabil nici măcar nu veți avea nevoie de ele din motivul descris mai sus.

Jocuri JBL Quantum One

Singurul defect al designului construcției este potrivirea modelului JBL Quantum One. Căștile pentru jocuri folosesc vechiul tip de decupaje din plastic, mai degrabă decât banda de oțel mai atractivă. Dinții nu sunt numerotați, așa că selecția are dimensiunea ideală.

Colegul meu Pavel Zhukov a testat și aceste căști. Și așa cum un jucător cu experiență le-a numit mai dure decât se aștepta. După câteva ore de joc, au început să provoace neplăceri și disconfort. Așadar, vă recomand să încercați cu siguranță și să testați căștile de joc JBL Quantum One înainte de a cumpăra.

JBL Quantum One: performanță

Am testat căștile JBL Quantum One cu Doom Eternal, Shadow of the Tomb Raider, Age of Empires II: Definition Edition și World of Tanks pentru a vedea cât de bine funcționează căștile cu diferite genuri de jocuri. În mod corect, gadgetul oferă un sunet excelent și de încredere. Demonii în Doom Eternals, sătenii ascultători din Age of Empires, capcane străvechi de moarte în Tomb Raider și lovituri sonore împotriva armurilor tancurilor din World of Tanks sunau vii și realiste. Căștile JBL Quantum One au creat un echilibru perfect și eficient de dialog, muzică și efecte sonore, permițându-mi să le aud pe toate trei fără a micșora niciuna dintre ele.

Configurare JBL Quantum One

Personalizarea gameplay-ului personal este la modă datorită software-ului JBL Quantum ENGINE. Acest program vine cu o varietate de opțiuni de EQ prestabilite, inclusiv cele care optimizează mediul sonor pentru jocul FPS sau chiar sesiuni lungi de jocuri. De asemenea, puteți comuta sunetul surround 3D și sunetul 360 - un plus frumos la funcționalitatea excelentă a căștilor!

JBL Quantum One: o prezentare generală a caracteristicilor muncii

Căștile de jocuri JBL Quantum One au o varietate imensă de caracteristici care justifică teoretic prețul de 255 USD. Cu software-ul Quantum ENGINE, puteți seta parametrii EQ, reglați iluminarea RGB (căștile au iluminare rece) și nivelurile microfonului și puteți activa parametrii audio spațiali.

Din păcate, nu puteți crea profiluri separate sau le puteți conecta la jocuri, deci trebuie să gestionați și să configurați în mod constant pentru fiecare aplicație nouă.

Microfon JBL Quantum One

Sunetul spațial este o caracteristică definitorie pentru Quantum One și voi reveni la asta în scurt timp. Dar mai întâi trebuie să subliniez cât de oribil este procesul de instalare pentru această cască. Am o mulțime de experiență în utilizarea și testarea căștilor și căștilor, dar nu mă pot gândi la un singur dispozitiv cu o configurare mai confuză sau cu un proces de depanare mai puțin intuitiv. Desigur, aceasta este o problemă de lungă durată: JBL a scris o listă foarte lungă de instrucțiuni pentru căștile JBL Quantum One, unde puteți găsi absolut toate răspunsurile. Dar chiar și cu ea am reușit să stric totul.

Pur și simplu, Quantum One folosește trei drivere separate pentru a lucra cu Windows și va trebui să le dezinstalați manual și apoi să le reinstalați. Driverul vă solicită să reglați manual setările audio avansate din panoul de control, altfel nu veți putea obține sunet surround. Dar când am trecut la driverul corect, căștile Quantum One au încetat să mai redea sunetul.

Când se utilizează pentru prima dată, se recomandă să efectuați următoarea setare:

1. Deschideți setările de sunet
  2. În grupul „Redare”, evidențiați elementul „JBL Quantum One Game” și selectați „Setați dispozitivul implicit”
  3. Evidențiați „JBL Quantum One Chat” și selectați „Setați dispozitivul de comunicare implicit”
  4. În grupul Înregistrare, evidențiați JBL Quantum One Chat și selectați Setați dispozitivul implicit
  5. În aplicația de chat, selectați „JBL Quantum One Chat” ca dispozitiv audio implicit

Pentru a remedia această problemă, a trebuit să dezinstalez și să reinstalez șase drivere diferite, precum și software-ul Quantum ENGINE! Dar nici asta nu a ajutat. Realizând lipsa de speranță a situației, am resetat setările căștilor, după care totul a funcționat bine. Deci, plug and play nu este cu siguranță vorba despre JBL Quantum One.

Este bine că un astfel de set de căști se adresează nu doar jocurilor, ci și audiofililor. Pur și simplu nu pot oferi un jucător care să reziste întregului proces de instalare.

Când totul este gata, puteți utiliza tehnologia Quantum SPHERE 360: JBL care vă urmărește poziția capului și reglează sunetul surround în consecință. Recunosc că sună palpitant în cuvinte. Dar, în practică, acest lucru nu este absolut remarcabil. Și chiar și în timpul celui mai înalt nivel FPS, capul meu nu a schimbat aproape niciodată drastic poziția.

Poate că dacă aveți un monitor curbat gigant, sunetul 3D poate adăuga mult jocului, dar în toate celelalte cazuri, funcția este complet inutilă, deoarece privirea dvs. este întotdeauna fixată într-un singur loc.

Este o tehnologie interesantă, dar nu cred că merită banii pe care îi cere producătorul.

JBL Quantum One: sunet și muzică

Deoarece JBL este în primul rând o companie de accesorii muzicale, nu ar trebui să fie o surpriză faptul că căștile Quantum One sunt excelente pentru orice gen de muzică. Am ascultat piese de la diferite formații și artiști: Noize MC, Spleen, Rolling Stones și Korzh. În fiecare caz, vocile erau strălucitoare și clare, iar instrumentele erau impresionate de dinamică și realism.

Sunet JBL Quantum One
Egalizator JBL Quantum One

JBL Quantum One a primit, de asemenea, certificarea Hi-Res Audio, o raritate dintre căștile de jocuri. Fără a intra în detalii, acest lucru înseamnă că puteți asculta orice tip de fișiere audio fără a pierde calitatea sunetului. Quantum One le va putea reproduce cu fidelitate perfectă. Printr-o combinație de factori, este puțin scump să asculți doar melodiile preferate. Dar dacă îți place doar să stai acasă și să asculți muzică într-o atmosferă calmă, fără distragere a atenției, atunci cu siguranță vei fi mulțumit de Quantum One.

Rezultatele recenziei JBL Quantum One

În recenzia JBL Quantum One, am fost convins că noul model a fost excelent și bine conceput. Căștile pentru jocuri sună grozav și nu este nevoie să vorbiți despre confortul potrivirii. Puteți personaliza căștile pentru jocurile preferate și de asemenea să le utilizați cu orice sistem de pe piață.

Căști pentru jocuri JBL Quantum One

Pe de altă parte, o astfel de plăcere este destul de costisitoare, având în vedere problemele de instalare și întreținere.În plus, caracteristicile funcționalității dispozitivului (SPHERE, ENGINE) nu sunt impresionante și, din experiența mea, ele adaugă puțin jocurilor și chiar mai puțin le fac mult mai bune.

JBL Quantum One este un set cu cască excelent pe care mulți jucători îl vor adora, dar numai dacă sunteți dispus să vă angajați la un buget atât de mare. Personal, mă interesează toate noile căști JBL, care încep de la 40 USD (compania are o mulțime de opțiuni similare). Rezumând toate cele de mai sus, căștile de jocuri JBL Quantum One au un număr imens de avantaje, există puține lucruri de reproșat. Dar negativul este doar setarea și costul, dar cred că prețul va scădea în timp.

rezumat
Recenzie JBL Quantum One: căști de jocuri Quantum One 2020 - recenzii de top de la myheadphone.bigbadmole.com/ro/
Numele articolului
Descriere
Recenzie JBL Quantum One 2020 - Căști de jocuri cu fir Quantum One cu funcții Quantum ENGINE și Quantum SPHERE, sunet și dinamică minunate! Ar trebui să cumperi? Răspunsuri la cele mai populare întrebări din recenzia setului cu cască JBL Quantum One: preț și concurenți ✔ Caracteristici ✔ Design ✔ Cost ✔ Recenzii ✔ Recenzii
Autor
Numele editorului
myheadphone.bigbadmole.com/ro/